zaterdag 21 juli 2012

Terug van vakantie

Hii,

gister avond ben ik terug gekomen van vakantie.
Dat is heel jammer natuurlijk, maar het is ook fijn om weer thuis te zijn.
we zijn ongeveer 2 weken op vakantie geweest.
We zijn voornamelijk in de bergen gaan wandelen, maar we zijn ook 3 keer vanuit de camping naar zee gereden.
Ik ga nog niet vertellen naar welke stad want dat ga ik jullie pas vertellen in mijn blogpost over
mijn strandvakantie dit jaar.
mijn andere post zal over de vakantie in de bergen gaan.
Mijn camera is leeg nu helaas, en mijn kabeltje om foto's over te zetten naar de laptop
ligt in de nog on-uitgepakte vouwwagen, dus dat zal allemaal nog even moeten wachten.
en nadat ik nog een weekje naar Duitsland ga (over twee weken)
begin ik met mijn 365 dagen project. :)
En ik hoop dat ik dat een beetje vol ga houden.
Wat dat 365 dagen project precies inhoud is nog geheim...
Maar de komende tijd word mijn blog dus weer wat drukker :)
misschien maak ik nog een filmpje, maar dat zie ik nog wel.

Ik hoop dat de meeste van jullie nog op vakantie zijn, want het weer is hier stukken
minder goed dan in Zuid-Frankrijk waar ik ben geweest.

215991_204589016241722_3362865_n_large



















Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...